मंगलवार, 18 नवंबर 2014

मैथिलि चुटकुला : Maithili Jokes

● एकटा आदमी साईकिल पर जा रहल छला। साईकिल केँ पीछा हुनक बच्चा बहुते जोर सँ कैन रहल छला। ओकरा काँनैत देख एकटा राहगीर ओही आदमी सँ पूछलक- 'कमाल ऐछ अहाँ केँ बच्चा कैन रहल ऐछ आ अहाँ बेधड़क साईकिल चलबैत जा रहल छिं'।
साईकिल सवार कहलक : 'बच्चा कऽ जबरदस्ती कँनैल गेल ऐछ किया की साईकिल में घंटी नै यअ।


● चुन्नू - अहाँ केँ बाबा ८५ बर्ष केँ भऽ गेला. भैर  दिन की करैत ऐछ ? 
मुन्नू - बैठल-बैठल हमरा सभक सहन शक्ति कऽ परीक्षा लैत छैथ। 


इहो पढ़ब:-


● एकटा समारोह म नेता जी भाषण दऽ रहल छला, " हमरा सभ केँ खुराक कऽ समस्या कऽ हल करै लेल ज्यादा सँ ज्यादा अनाज ऊगाबैय केँ चाहि।" तखने एकटा शरारती उईठ कऽ खडा भऽ गेल ऑउर बाजल." श्रीमान जी, घास उगाबै कऽ बारे म अहाँ कऽ की विचार ऐछ ?"
नेता जी ओकरा बैठै कऽ इशारा करैत बाजल, " पहीले हम इनसान कऽ खुराक कऽ बारे म बता ली, तोहर खुराक कऽ बारे म बाद म बतेबो।


● मास्टर (मिन्नी सँ), "आय स्कूल म देरी सँ आबै कऽ तु की बहाना ढूंढल हँ
मिन्नी, "सर आय हम ततेक तेज दौडल एलो हँ जे बहाना सोचय कऽ मौका नै भेटल"।

कोई टिप्पणी नहीं:

एक टिप्पणी भेजें

अपन रचनात्मक सुझाव निक या बेजाय जरुर लिखू !